Activitat a 6è: el Feudalisme

Els alumnes de 6è, aquest Nadal i durant aquest primer mes, hem treballat el tema que tracta L’Edat Mitjana i, amb ella, el feudalisme. Per grups o de forma individual han elaborat unes maquetes explicant que era el feudalisme en aquella època. Com podeu veure han sortit uns treballs espectaculars i per això volem que tothom gaudeixi d’elles. Si veniu a l’ escola veureu que al vestíbul estan totes exposades. Posarem un dia, on puguin venir els pares i mares dels alumnes de 6è (ja es comunicarà) per a que puguin venir a veure-les amb més deteniment i rebran les explicacions dels nens i nenes de com ha estat el seu treball.
Si us plau des d’aquí us animem que veniu a veure-les i sobretot que tingueu cura amb elles, no es poden tocar, penseu que hi ha treballs molt delicats.
Gràcies
Els alumnes de 6è