A 2nA treballem les emocions a través dels contes

Els alumnes de 2n, hem fet un treball a l’hora d’alternativa sobre el conte “Els fils invisibles”, de Montserrat Torrents.
Després de fer “visibles” totes aquelles persones que estimem, amb les que compartim estones, juguem… les dibuixem en un marc i les enganxarem entre elles mitjançant un fil. (Hem practicat nusos, que a alguns encara els hi costa). Un cop acabat això ens hem après una estrofa del conte cadascú.

Podeu veure més fotografies en aquest enllaç.

I aquí us ensenyem el resultat, esperem que us agradi.

Enguany, en paral·lel al treball del sistema de valors, hem creat un llibre viatger del nom de l’alumne. Cada setmana un alumne se l’emporta a casa durant uns dies i juntament amb la seva família creen a la seva manera la història del seu nom: enganxen fotos, vivències, jocs…

Fan una tasca d’investigació, de descobriment del seu nom, la seva història personal, familiar molt interessant i enriquidora. Les famílies que s’ho poden combinar venen a l’escola i ho exposen a la classe juntament amb el seu fill. Són moments molt bonics, molt motivadors i tendres pels seus fills. Només cal mirar els ulls!!!

Us deixo una mostra dels dos que de moment han pogut venir. Ja veureu com us agradarà!!

Moltes gràcies al pare de l’Arlet i a la mare de l’Alex. Ho vau fer mooolt bé!!