2nA Història del meu nom: David i Joel

Fa uns dies, ens van venir a visitar la germana i el pare del David Molla. Entre tots van explicar tota la història del seu nom, van fer una sopa de lletres, van explicar una llegenda i inclús van fer jocs de màgia, tot relacionat amb el nom de David…molt complet i moooolt interessant. I la carona del David…no té preu!!

També van venir, a la classe de les tortugues, la mare i el germà del Joel.
Com introducció, els alumnes han hagut d’encertar unes quantes endevinalles i després entre tots han anat explicant tot allò que han investigat i en el seu moment van decidir sobre el nom.
Ha estat molt bé, els alumnes s’ho passen d’allò més bé, però el protagonista gaudeix molt i se li nota un orgull a la seva expressió i en la mirada…que dona gust!!

1. Ana

Suposo que tots esteu bé!!
        Gràcies per preguntar David!!
        Quin vídeo més bonic que has fet sobre el Coronavirus!!
        M’ha encantat i li he ensenyat a tothom!!
        Una abraçada mooolt forta!!