1a. reunió Delegats/ades verds curs 22-23

Ahir, 14 de desembre, es van reunir els delegats i delegades verds de 1er a 6è de primària, amb la coordinadora d’Escola Verda, la Ruth, la directora, la Xelo, i la cap d’estudis, l’Assum. El motiu era donar la benvinguda i agrair el seu compromís amb la cura del medi ambient. També vàrem repartir els cartells relacionats amb el reciclatge, el menú saludable i l’estalvi d’aigua i d’energia, que s’havien fet malbé a les diferents classes.
Per últim, es van recollir les propostes que es van parlar a les diferents classes, per tal d’elaborar un decàleg, unes normes de per què som Escola Verda.