Cros Escolar a l’Arboç

El passat diumenge 8 de març, a més de celebrar el Dia Internacional de la Dona Treballadora, vam celebrar el XIIIè Cros Escolar de l’Arboç.

Participaren nens i nenes de l’Arboç i d’altres poblacions, i tots els esportistes de categories juvenils, infantils, cadets, alevins, benjamins i els més petits gaudiren d’un bon dia assolellat per fer esport. En acabar el cros van gaudir d’una “masterclass” de Hip-Hop.
Tots els participants reberen una merescuda medalla a l’esforç i a la superació en acabar la cursa i, des d’aquí, volem donar-los l’enhorabona i convidar-los a continuar fent esport i promovent una vida sana.

EscolaSantJulia's CROS 2015 album on Photobucket