Setmana europea de prevenció de residus

Setma Europea de la prevenció de residusCom a Escola Verda, durant el curs us anirem informant de les dates rellevants en les quals es celebra algun esdeveniment relacionat amb la protecció del medi ambient. També mirarem de fer activitats que ajudin a entendre, reflexionar i tenir una bona actitud davant el medi ambient.

Del 16 al 24 de novembre es celebra la Setmana Europea de la prevenció dels residus. Durant aquests dies es tractarà aquest tema amb els nens i nenes de l’escola.

Aquí us deixem un díptic on podeu trobar més informació.

Setmana Europea de la prevenció de residus Setmana Europea de la prevenció de residus