Deures d’estiu en el pas primària-secundària

Dins del PFZ de l’Alt Urgell docents de diferents centres de la comarca s’han trobat per realitzar sessions de coordinació primària-secundària. En el marc d’aquestes reunions s’han consensuat unes feines d’estiu comunes pel pas de 6è de primària a 1r d’ESO.

Qualsevol alumne que vagi a estudiar 1r d’ESO als instituts INS Joan Brudieu i INS La Valira podrà presentar la feina d’estiu proposada. Pel que fa al castellà, català i matemàtiques se li podrà valorar positivament a la nota de primer trimestre. Pel que fa a l’anglès es donen recomanacions d’activitats en llengua anglesa, que no s’han d’entregar al professorat

Pel que fa al dossier de matemàtiques ha decidit fer dos dossiers: un bàsic recomanat per tot l’alumnat i un dossier d’ampliació pels alumnes, que havent acabat el dossier bàsic, encara vulguin aprofundir més.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>