Instal·lacions

L’escola , per la seva història, està dividida en 3 edificis. L’edifici principal que està dividit en 2 i on es troben les aules des de i5 fins a Cicle Superior de primària. Aquestes aules són espaioses amb molta llum natural dotades amb panells interactius. També es disposa d’una aula de tecnologia, una aula de música sonoritzada, biblioteca, aula d’educació especial, aules petites per a grups reduïts i una aula d’acollida. A l’exterior es disposa d’un pati amb taules de ping-pong, taules de lleure, sorral, jocs de fusta i una pista esportiva.

Pel que fa a les dependències, es disposa d’un despatx de consergeria, un per a la direcció, la secretaria i l’administració del centre i un altre per la cap d’estudis i l’EAP. També es disposa de menjador escolar, sala de mestres i secretaria de l’AFA. El menjador també s’usa com a sala d’actes i d’espectacles, ja que disposa d’un petit teatre.

Al sector oest de l’escola es troba un altre edifici amb les aules de i3, i4 i l’aula polivalent on es duu a terme diferents activitats com ara  psicomotricitat o experimentacions. Sortint d’aquestes aules trobem el pati d’educació infantil amb sorral i jocs diversos.