“Llar”

Us presentem “Llar”, la producció artística dels “Planters” de ConArte

COMUNICAT

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosostots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Seguirem prestant  atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.

Us recomanem que tingueu oberts canals de comunicació fluids amb el personal del centre educatiu, però és recomanable evitar aquells de tipus presencial.  També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

El Departament d’Educació farà arribar a la direcció del centre les indicacions pertinents en relació als dubtes que puguin sorgir.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

El Claustre i l’Equip Directiu

Girona a 12 de març de 2020

INFORMACIONS SOBRE EL CORONAVIRUS

Informació rellevant sobre el virus

Què és el coronavirus?

Puc estar afectat/da?

Esvaïm inquietuds

Què expliquem als infants?

Si he viatjat a una zona de risc

Què vol dir l’aïllament domiciliari?

Ús de mascaretes

ENQUESTA SOBRE LA QUALITAT DE L’AIRE

Benvolgudes famílies,

L’alumnat de 6è de la nostra escola participa en un projecte impulsat per l’Ajuntament de Girona sobre la qualitat de l’aire del nostre entorn. És per aquest motiu que ens demanen la vostra col·laboració contestant aquesta enquesta, anònima i ràpida, per tal d’aconseguir més dades per a la realització de l’estudi.

PER FER L’ENQUESTA CLIQUEU AQUÍ

Moltes gràcies.

COMUNICAT

Demà divendres 24 de gener de 2020 es reprenen les classes amb tota normalitat.

L’ESCOLA ESTARÀ OBERTA.

ATENCIÓ

PER INDICACIONS DE LA GENERALITAT, ES MANTÉ L’ESCOLA TANCADA EL DIJOUS 23 DE GENER.

Lamentem les molèsties que això us pugui ocasionar.

COMUNICAT URGENT

Per indicacions de la Generalitat, demà dimecres dia 22 de gener

es suspèn tota l’activitat escolar.

Per tant, demà l’escola estarà tancada pels alumnes.

Gran panera de Nadal

Ja teniu el vostre número? encara hi sou a temps!
Només per 1€ entrareu al sorteig d’aquesta espectacular panera de Nadal

que es celebrarà amb els dos últims números del joc de la ONCE que es farà el dijous 19 de desembre de 2019.
Volem donar les gràcies… Llegeix més»