BEQUES ESCOLARS 2024-2025

Sol.licitud de beques escolars per al curs 2024-2025

Menjador Escolar. Alumnat d’Educació Infantil, Primària, Secundària, Escoles Bressols Municipals i Educació Especial.

Llibres i Material Escolar. Alumnat d’Educació Infantil, Primària i Secundària i Educació Especial.

Llar d’Infants. Alumnat de 0 a 3 anys.

Equips Informàtics Personals. Alumnat d’Educació Infantil, Primària i  Secundària.

Llicències Digitals, Plataformes on-line i/o programari. Alumnat d’Educació Infantil, Primària i  Secundària.

Colònies i sortides Fi de Curs. Alumnat d’Educació Infantil, Primària, Secundària i Educació especial.

Beneficiaris: Les unitats familiars empadronades a Cerdanyola del Vallès que tenen membres que estiguin escolaritzats a centres d’educació infantil, primària o secundària obligatòria o en centres d’educació especial, amb independència de la localitat on estiguin ubicats aquests centres.

Termini:  Des de l’1 d’abril al 31 de maig de 2024

Adjuntem link on trobareu tota la documentació necessària per tramitar les beques escolars

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *