Instal·lacions

L’escola Saltells, és una escola pública que imparteix educació infantil (I3, I4 i I5) i educació primària (cicle inicial, cicle mitjà i cicle superior) consta de 13 tutories, una aula d’anglès, una aula de música, una aula d’educació especial, una aula d’informàtica, una aula de plàstica, una biblioteca, una aula de psicomotricitat, un gimnàs –amb escenari-, quatre aules petites de reforç (una per cicle) i quatre tutories de cicle. També hi ha els despatxos de gestió: direcció, cap d’estudis i secretaria, així com consergeria i sala de mestres. Així com diferents lavabos per planta, alguns d’ells adaptats.

L’escola està formada per cinc edificis: quatre d’ells estan alineats, des de la porta d’entrada principal, sent aquest el primer edifici. El menjador és el cinquè edifici i es troba comunicat per un porxo amb el segon edifici.

Les classes d’educació infantil tenen accés des del seu propi pati. A l’altra banda dels edificis, es troba el gran pati de primària amb les pistes de futbol i bàsquet, i el plataner centenari símbol de la nostra escola.

L’escola Saltells obre les seves portes per l’alumnat: de 9 a 12.30h i de 15- 16.30h. L’alumnat d’infantil entra per la porta de la dreta i és acompanyat per les seves famílies fins a les aules (aules amb accés directe des del pati d’infantil). L’alumnat de primària entra per la porta de l’esquerra i es dirigeix autònomament cap a les seves classes des dels diferents accessos que hi ha al pati de primària: entrada edifici 1 per a cicle superior; entrada edifici 2-3 per a cicle mitjà i entrada edifici 3-4 per a cicle inicial. Tot això està recollit a la normativa de l’escola.