EL CÀRDIO VE A L’ESCOLA
El dia 5 d’octubre de 2018, com cloenda de la Setmana de la Salut, ens va visitar el Càrdio.
EL CÀRDIO VE A L’ESCOLA Llegeix més »
El dia 5 d’octubre de 2018, com cloenda de la Setmana de la Salut, ens va visitar el Càrdio.
EL CÀRDIO VE A L’ESCOLA Llegeix més »
Dilluns i divendres els alumnes de 6è vàrem fer activitats relacionades amb el parc de trànsit, dilluns va ser més teòric i divendres molt més pràctic. Ens ha agradat molt!
6è: PARC DE TRÀNSIT 2018 Llegeix més »
Durant la Setmnana de la Salut 2018 vam fer activitats amb bicicletes i patins:
BICICLETES I PATINETS Llegeix més »
Per celebrar la setmana de la Salut els nens i les nenes d’educació infantil vam fer diferents activitats: xerrada d’educació vial (EI 5), ens vam posar en forma anant amb bicicleta o patinet, vam fer el titella del Càrdio i una passejada pels horts i acabant la setmana de la salut fent un esmorzar saludable
SETMANA DE LA SALUT EI Llegeix més »
Durant la Setmana de la Salut 2018, els nens i nenes de cicle inicial hem anat a passejar pels horts:
CI VISITA ELS HORTS Llegeix més »
Durant la Setmana de la Salut 2018 els/les alumnes de cicle mitjà i cicle superior han practicat ping-pong, amb l’ajuda d’un monitor del Club de Tenis taula de Valls de Torruella.
Durant la Setmana de la Salut 2018, el Rafa, mestre de kàrate, va venir a fer una sessió adreçada als/les alumnes de primària:
El dia 5 d’octubre de 2019 vam fer una gimcana saludable. Quan vam baixar al pati, va sortir el Càrdio amb patins i la Closcaneta. Mentre tots els cursos es feien fotos amb el Càrdio, els de 5è jugàvem al mata conills i 6è a pedre, paper o tisora. Després ens vam intercanviar els jocs.
CARDIO, GIMCANA SALUDBLE Llegeix més »