Dilluns i divendres els alumnes de 6è vàrem fer activitats relacionades amb el parc de trànsit, dilluns va ser més teòric i divendres molt més pràctic. Ens ha agradat molt!
Si cliqueu sobre les imatges podreu veure que bé ens ho hem passat!
Comenceu a escriure i pressioneu la tecla ENTER per cercar