Sallagossa

A l’escola de Sallagossa, quan vam arribar vam fer una ronda de noms. Després vam fer una estona lliure per coneixer-nos millor.

Després vam fer una recerca del tresor i vam fer grups barrejats entre las dues escoles. No va ser molt fàcil. A cada grup li van donar un sobre em lletres egipcies. Va ser  complicat desxifrar-ho. A cada grup li va tocar una prova diferent, per exemple, uns tenien d’anar a l’Auntament, l’altre a un estanc, l’altre a una guia de turisme. Després de preguntar cada grup les coses amb francès, cosa que va costar, vam ajuntar-nos per veure el resultat i aconseguies la part d’un trencaclosques que era una mapa.

Després vam anar a dinar i vam tenir una estona lliure. Després dos grups que no van aconseguir les proves les mestres van triar unes proves pels dos grups: una era explica alguna cosa sobre plantes i l’altre grup va ballar “Baby Shark”.