Establim connexions amb una escola francesa

Al llarg d’ aquesta proposta, els infants tindran l’oportunitat d’intercanviar cartes amb estudiants d’una classe multigrau i bilingüe catalana-francesa, situada a l’altra banda de la frontera.

És emocionant veure com els alumnes gaudeixen d’aquesta experiència i comencen a establir connexions amb nens i nenes d’una cultura diferent, compartint les seves vivències i interessos, tant en català com en francès.

Es fomenta l’adquisició de la competència plurilingüe i intercultural, facilitant el desenvolupament d’estratègies per comunciar-se en diferents situacions i llengües.

No podem esperar per veure què sorgeix d’aquesta emocionant aventura entre escoles i cultures!