Petit concert de Nadal

Aquí podeu veure un petit concert que hem fet a l’escola coincidint amb el final de trimestre.
Campaneta fa ning-ning (P3 i P4)

Anirem a buscar el tió (P5 i 1r)

J’ai besoin de la lune (2n a 6è)

Bones vacances i molta salut!
Equip de mestres

La mandíbula del lobo

El martes pasado no fuimos de excursión porque vinieron a la escuela Angel Bonada y  Queralt a explicarnos como es la mandíbula del lobo.
Tienen unos dientes carniceros que sirven para desgarrar la carne cruda. Aprendimos que nuestros dientes no están hechos para comer carne… Llegeix més»

Excursión al “sequer” i Làgrimus (Bellver)

El martes veintisiete de octubre fuimos de excursión a Bellver, a visitar el Sequer i Lágrimus.
Primero vimos las carboneras vegetales, que servían para hacer carbón vegetal a partir de la madera. Antes era muy importante para hacer funcionar los trenes y otras máquinas.
Luego, entramos en… Llegeix més»

¡Por fin!

Por fin ha empezado  la escuela!!!!! 😆
Ara, por culpa de el Covid-19, la escuela esta seperada en dos partes, los mayores, de 2º a 6º en la zona Sud, i los más pequeños en la zona Nord.  Y ha llegado un gatito a la escuela!!!😺
Se… Llegeix més»

EL CENDRA HA ARRIBAT A L’ESCOLA

Hola!
Avui estem molt contents perquè ha arribat un gatet a l’escola que es diu Cendra🐱,
Té 2 mesos. Li hem fet un tancat, “bueno” com una caseta😐.
Li donem aigua i un pinso en forma de peix. També,  li hem fet una joguina amb un pal i… Llegeix més»