Aquesta setmana hem posat en marxa una de les activitats més entranyables i educatives del curs: els Padrins Lectors. Els alumnes de 6è han començat a apadrinar els nens i nenes de 1r, compartint estones de lectura i descobrint plegats el plaer dels llibres.
A través d’aquesta activitat, fomentem la convivència entre cicles, l’ajuda entre iguals i l’hàbit lector des d’una experiència positiva, propera i motivadora. Els alumnes grans es converteixen en guies i models lectors, mentre que els més petits se senten acompanyats i guanyen confiança en la lectura.
Cada setmana, els padrins i fillols comparteixen lectures, converses i experiències que ajuden a enfortir vincles i crear un ambient cooperatiu i enriquidor dins l’escola. Sens dubte, una manera preciosa de créixer junts!
Seguirem explicant-vos com evoluciona el projecte al llarg del curs!
https://agora.xtec.cat/escolaprovencana/wp-content/uploads/usu2442/2025/10/Disseny-sense-titol-2.jpg

