Experimentem el bosc!
19/05/23Ahir la classe dels tigres vam anar a Can Coll a experimentar amb elements del bosc! Vam fer moltes activitats i ens ho vam passar genial! Voleu veure tot el que vam fer? 🙂
Ahir la classe dels tigres vam anar a Can Coll a experimentar amb elements del bosc! Vam fer moltes activitats i ens ho vam passar genial! Voleu veure tot el que vam fer? 🙂
La setmana passada la classe dels Tabalets vam visitar la granja de Can Plana. Ens ho vam passar genial 🙂 Voleu veure tot el que vam veure i fer?
Durant aquest mes d’Abril hem estat circulant per les següents propostes:
– A l’espai de treball hem estat jugant al joc de les pinces dels nostres noms i a fer puzles amb les nostres fotografies ordenant les lletres que formen el nostre nom.
– A la taula… Llegeix més»

Els tallers de Sant Jordi han estat tot un èxit! Ens ho hem passat d’allò més bé amb els nostres companys i companyes de I3, I4 i I5 agrupats en 4 grups internivells. Us deixem un tastet de les diferents activitats de construccions, titelles, dibuix,… Llegeix més»
Hola famílies! Durant aquest mes entre tots els nens i totes les nenes de l’Escola Provençana, des d’I3 fins 6è, hem fet aquest gegant drac. Cada nen i nena ha fet la seva anella per formar aquest cos tan llarg i divertit. A més, serà la nostra mascota d’escola i entre tots i totes li posarem nom, quin serà el seu nom?
Feliç Sant Jordi!🌹
Famílies! La classe dels tigres hem celebrat el dia de Pasqua a l’escola. Vam fer una mona amb xocolata, ous, plomes i figures de diferents animals. I a la tarda ens la vam menjar tots plegats. Ens va quedar boníssima. NYAAAAM!
Les papallones abans de marxar de vacances vam fer la nostra mona de pasqua! Una mica de xocolata, xocolatines de colors, ouets, una figura de xocolata i unes plomes. Va quedar fantàstica i boníssima! A la tarda vam poder tastar-la tots junts.
Esperem que us agradi… Llegeix més»
La classe de les papallones el passat dijous 20 d’Abril vam poder gaudir d’una estona de jocs tradicionals gràcies al alumnes del SIEI de l’institut Santa Eulàlia.
Us deixem un petit vídeo de com s’ho van passar!
Hola famílies! La classe de les papallones aquest segon trimestre hem celebrat els aniversaris dels companys i companyes que feien 6 anys. Per molts anys!