Pemis Nobel de la Pau
15/05/15Estem molt contents d’anunciar-vos que enguany la nostra escola ha estat convidada a participar en una exposició d’art per a la Cimera de Premis Nobels de la Pau, que es celebrarà el proper novembre a Atlanta (USA). Cadascuna de les classes ha preparat una sèrie… Llegeix més»

