Sortida a Can Montcau P5
02/11/15Els nens i nenes de P5, juntament amb els altres grups d’educació infantil de l’escola, vam anar a Can Montcau el divendres 23 d’octubre per celebrar la castanyada. Ens ho vam passar molt bé!!!
Els nens i nenes de P5, juntament amb els altres grups d’educació infantil de l’escola, vam anar a Can Montcau el divendres 23 d’octubre per celebrar la castanyada. Ens ho vam passar molt bé!!!
Los niños y niñas de 2nB nos hemos aprendido de memoria el poema “ERIZO” de Salvador de Toledo. Lo hemos recitado en clase y el resultado ha sido el siguiente:
Les classes de 6è de la nostra escola han anat a visitar les instal•lacions de Catalunya Ràdio. Allà van conèixer com és el dia a dia d’una emissora professional, van fer simulacions de locucions d’informatius i van participar com a públic en alguns programes en… Llegeix més»
Durant aquests dies, els nois i noies de 3rA hem estat presentant les candidatures per a delegats i delegades d’aula. Hem fet tot un programa d’intencions i els hem presentat als nostres companys i companyes per tal que ens votin.
DURANT AQUEST CURS ELS DIMECRES PER LA TARDA ELS LLEONS I LES LLEONES ANIREM A FER EDUCACIÓ FÍSICA AMB EN VÍCTOR!! AVUI HA ESTAT EL PRIMER DIA I ENS HO HEM PASSAT MOLT I MOLT BÉ! PRIMER DE TOT HEM FET UN CIRCUIT AMB DIFERENTS… Llegeix més»
Els nens i les nenes de P5 hem començat el curs amb molta energia.
Els primers dies com que veniem encara una mica “mandrosos “ de les vacances, vam jugar algunes estonetes .
També, vam rebre una visita molt esperada. La girafa “Lusi” , la… Llegeix més»
AQUEST CURS HEM DEIXAT DE SER DRACS I DRAGOLINES PER CONVERTINT-NOS EN LLEONS I LLEONES. ESTEM MOLT CONTENTS I ENS AGRADA MOLTISSIM EL NOSTRE NOM. DURANT AQUESTS DIES HEM REBUT UNA CARTA MOLT EMOCIONANT D’UN LLEÓ QUE VIU A LA SABANA I QUE ÉS AMIC… Llegeix més»
Els nens i nenes de 2nB, hem tornat a l’escola amb moltes ganes d’aprendre i les piles carregades.
Us ensenyem unes fotos de la primera setmana d’escola.
Ja hi tornem a ser! Com cada curs, al setembre ens retrobem i ens tornem a posar en marxa.
Aquest any, tenim moltes ganes de passar-nos-ho bé i aprendre coses noves.
Esperem que ens seguiu i deixeu els vostres comentaris. Això ens anima moltíssim.
Com a tancament del curs, hem fet la festa de l’aigua.
Aprofitem aquestes fotos refrescants per desitjar-vols a tots i totes un bon estiu i aprofiteu molt bé les vacances.
Tots nosaltres, ens retrobem a partir del 14 de setembre.