Comiat de 6è
06/07/15Per acabar el curs, un bon comiat als de sisè els vam fer. La seva tutora els va dedicar unes paraules molt emotives .Els fillols de lectura de 1r els van entregar l’orla i el birret , i després tots junts al mig de la… Llegeix més»

