La Mona de P4

Els lleons i les lleones hem fet la mona de Pasqua!!!! Hem fet de cuiners i ens han sortit boníssimes!!! Una era de xocolata amb una gallina i l’altre de mermelada de maduixa…. Ens hem llepat els dits i ha sigut molt divertit!!!

Festa de la primavera

Com cada any la nostra escola celebra amb entusiasme l’arribada de la primavera. I què millor que ballar per gaudir d’una bona entrada d’estació. Cada classe de l’escola va preparar un ball i l’últim dia del trimestre l’escola en ple els va representar davant les… Llegeix més»

La Mona a P3

ÉS L’ÚLTIM DIVENDRES ABANS DE COMENÇAR LES VACANCES DE SETMANA SANTA I ELS DRACS I LES DRAGOLINES HEM FET LA NOSTRA MONA A L’ESCOLA. ENS HEM CONVERTIT EN CUINERS I AMB L’AJUDA DE TOTS I AMB TOTS ELS INGREDIENTS L’HEM ANAT ELABORANT!! MMMMMM….. ENS HA… Llegeix més»

La Mona a P5

ELS NENS I LES NENES DE P5, LES GIRAFES, HEM FET DE PASTISSERS.
HEM ESTÈS LA MELMELADA, LA XOCOLATA. HEM GUARNIT LA MONA AMB PLOMALLS I FIGURES DE XOCOLATA.
I EL MILLOR DE TOT…. ENS LA HEM MENJAT TOTS JUNT A LA CLASSE.
ESTAVA BONÍSSIMA!!!

Eclipsi Solar P3

FA UNS DIES ES VA PRODUIR UN FET MOLT ESPECIAL! UN ECLIPSI SOLAR!! ELS DRACS I LES DRAGOLINES HEM POGUT VEURE A TRAVÉS D’IMATGES EN DIRECTE COM ES PRODUÏA L’ECLIPSI!!! ENS VAM QUEDAR SENSE PARAULES!!! VA SER UN MOMENT ÚNIC I FANTÀSTIC