UNA RUA DE CARNAVAL DIFERENT A L’ESCOLA

Hola famílies,

Com ja sabeu, enguany tot està sent diferent, i la festa de Carnaval també. No obstant, no volíem deixar de celebrar aquesta festa tan important per a la nostra escola. Aquí teniu dos vídeos de resum de la festa que vam celebrar divendres passat a l’escola. En un hi teniu imatges i a l’altre podreu veure la rua que vam fer perquè els alumnes i les alumnes ens poguessin ensenyar les boniques disfresses que havien preparat. Alguns van seguir amb la línia d’anar disfressats del nom de la seva classe i d’altres van preferir posar-se la seva disfressa preferida. Tots els infants ho van passar de meravella.

També van tenir una sorpresa amb el nostre alumne més artista de l’escola, l’Àlex Vizuete. Al final del següent vídeo la podreu veure!