TUTORIA ENTRE IGUALS, INICI DEL PROJECTE

Un dels nous projectes d’aquest curs és el de Tutoria Entre Iguals (TEI). Els alumnes de 5è seran els tutors dels alumnes de 3r i els ajudaran a gestionar els conflictes que puguin sorgir al llarg del curs.

Tan els alumnes de 3r com de 5è han rebut unes sessions informatives per saber de què es tracta i per començar a conéixer quins són els drets i deures dels alumnes, quines actituds són intolerables a l’escola i quines són les adequades.

diploma

Al llarg de tot el curs us anirem informant de les activitats conjuntes que vagin fent.

img_9873De moment, el passat divendres es van trobar al Teatret i els vam dir quines serien les parelles. Per poder conéixer-se millor primer es van fer una entrevista mútua i van passaruna estona en parelles xerrant, després van fer una activitat de cohesió anomenada “Cadires Musicals “2.0”, és el joc que tots i totes coneixeu, però en comptes d’eliminar persones només s’eliminen cadires i l’objectiu és aconseguir estar tots junts damunt les cadires 5 segons sesnse que ningú toqui de peus a terra. Quan algú està tocant o cau tot el grup queda eliminat.

S’ho van passar molt bé i van riure molt! Esperem que gaudeixin al llarg de tot aquest curs i s’ajudin i col·laborin entre ells per millorar les relacions dels infants del centre.

Si voleu veure el vídeo sencer del que van fer podeu visitar el bloc del Cicle Mig o el del Cicle Superior.