TORNEIG CRUYFF COURTS

Els passat dissabte 22 d’abril es va disputar al parc de Can Vidalet es va celebrar la primera fase del torneig Cruyff Courts. La fundació Cruyff Courts instal·la pistes de futbol a diferents parcs de tota Europa, i un cop a l’any, organitza un campionat en aquestes pistes. En aquesta primera fase participaven equips d’alumnes de sisè d’escoles d’Esplugues. L’equip format pels nois de la nostra escola va guanyar aquest fase, moltes felicitats cracks!!!!!! El proper diumenge 7 de maig participaran a la següent fase a Martorell, esperem i desitgem que tornin a guanyar i que gaudeixin al màxim de l’experiència.

Molta sort!!!