PETICIONS AL CARNESTOLTES

Ahir dijous vam tenir la visita del Rei Carnestoltes i el seu ajudant a l’escola. Van venir plens de ganes de fer gresca i van passar per totes les classes a recollir les peticions esbojarrades dels alumnes. Per agrair-los la gran acollida els van regalar unes xuxes i unes xocolatines ben bones!

Com que volien anar conjuntats amb els infants també es van posar els seus pijames i van fer una petició a les famílies de cara al ball de Carnaval: “Si a la festa voleu entrar, un mitjó de cada color us heu de posar”

Peticions al Carnestoltes from Escola Prat de la Riba on Vimeo.