NOVETATS AL PATI

Un curs més continuem ampliant els recursos educatius a l’espai del pati, volem que aquest esdevingui un lloc actiu i manipulatiu per l’aprenentatge. Cadascuna de les propostes que es duen a terme es fan entre les famílies, els alumnes i els mestres i això encara li dóna més valor al projecte, perquè ajuda a fomentar el creixement de la nostra comunitat educativa.

Fa unes setmanes dos pares de l’escola, el Francis i l’Alberto, van anar amb la Cristina, la directora, a un curs per aprendre a fer compost. Els objectius de tenir un compostador a l’escola són d’una banda poder produïr adob pels nostres arbres i l’hort i d’un altre incentivar la reutilització de les restes orgàniques del menjador i els esbarjos. Els infants de 4t van muntar el compostador i també van arreglar una mica els voltants de l’hort.

Dissabte passat també van venir un grup de famílies per millorar l’hort, van muntar uns bancals amb fustes i van posar terra nova.

Finalment, la darrera millora del pati és l’adquisició de 7 taules de pic-nic, 3 pels més petits i 4 pels més grans. En aquestes taules els alumnes poden jugar, llegir, mesurar-les, observar l’arbre del seu curs o l’hort i després fer alguna tasca…