NOU PROJECTE: L’ESCOLA SONA

Aquest trimestre els i les alumnes de 3r de primària comencen una activitat musical molt atractiva. El projecte l’Escola Sona es realitza gràcies a l’Escola Municipal de Música d’Esplugues, on un professor d’instruments de vent de metall i fusta, el Jordi, ve a l’escola un cop per setmana a ensenyar als infants a tocar-ne un. Cada alumne de 3r té assignat un instrument, amb el seu nom, i cada setmana va aprenent la seva execució a través d’activitats i cançons senzilles.

Aquí teniu un petit vídeo de la primera sessió, vam fer dos grups de 3r i cada grup fa una hora de classe a la setmana els dimarts al matí.