FOMENTEM EL GUST PER LA LECTURA

Ja fa uns quants cursos que des de l’escola estem duent a terme un Pla Lector per tal de millorar la comprensió lectora de l’alumnat i sobretot fomentar el gust per la lectura.

Dins d’aquest projecte un element indispensable és tenir una biblioteca atractiva amb llibres i recursos motivadors que facin d’aquest espai un lloc on els infants vulguin passar bones estones. Però amb això no n’hi ha prou, així que tenim una Comissió de Mestres que cada setmana es troba per anar fent propostes d’activitats.

Una activitat que ja fa setmanes que hem engegat és “El Personatge Misteriós”, 2 cops al trimestre es pengen pistes o imatges perquè els infants pensin de qui estem parlant. Tenen una petita bústia on poden deixar les seves respostes i els que encerten reben un petit detallet.

Aquí sota us deixem unes quantes imatges perquè pogueu veure vosaltres mateixos el que fem.