Festa de l’Arti, menjador

L’Arti és la mascota del menjador de l’escola, cada any pensa un tema per aprendre amb els alumnes i aquest curs els ha parlat de les diferents èpoques de la història. A més a més, els ha dut uns quants tastets perquè provin nous sabors: pintxo de botifarra, hummus ecològic, frankfurt de tofu, truita de nutella, galeta maria amb llet condensada i albergínia arrebossada amb mel.

Festa Arti from Escola Prat de la Riba on Vimeo.

Fa uns dies l’Arti va venir a l’escola i els/les alumnes van tenir un menú especial amb crema de verdures, pizza, gelat i refresc per veure!. Per agraïr-li tot el que han menjat i han après li tenien preparades diverses sorpreses: Infantil van explicar com de bons estaven tots els tastets, 1r, 2n i 3r van fer uns balls ben marxosos, 4t una obra de teatre titulada “Les èpoques en perill” i 5è una altra titulada “Una estrella l’edat Romana”, finalment de 6è va sortir el David, acompanyat del monitor Pedro per fer un “Beat box”.

L’Arti ho va estar mirant tot amb molta atenció i sembla que va quedar ben meravellat amb totes les sorpreses, ell també en va dur una per als nens! Els va regalar unes quantes pilotes per poder jugardurant l’hora de menjador.

Arti, gràcies per venir i fins el curs vinent!