FESTA DE LA CONVIVÈNCIA

La festa de la convivència de l’escola ens anuncia que el curs gairebé s’ha acabat… L’AMPA un any més va organitzar una gran jornada en que famílies, alumnes, amics, mestres… vam poder compartir riures, converses, activitats…

Dissabte 10 de juny a les 16h es van obrir les portes del pati i van començar la gresca amb una festa de l’escuma, després van venir els tallers de manualitats preparats per algunes mare i pares, la gimcana organitzada pel mestre d’EF Arnau, el conte animat de Kids and Us, els inflables, el toro mecànic, la piscina de boles… Una mica més cap el tard els alumnes que havien participat a la lliga d’escacs durant les hores de pati van fer la gran final i per acabar la festa vam tenir un animador que ens va fer ballar Zumba i la gran batucada dels Drums!

Moltíssimes gràcies a l’AMPA i a totes les famílies que vau participar directament en l’organització d’aquest gran dia!!

Festa de la convivència, AMPA from Escola Prat de la Riba on Vimeo.