Ens visita en Miki Nuñez

La nostra escola ha estat premiada, a través de l’empresa que gestiona el menjador escola “Com a casa”, amb el certificat BO, SA I D’AQUÍ. Un certificat que reconeix el compromís del nostre menjador amb els prductes de Km 0 i sostenibles dins dels nostres menú.

Gràcies a aquest reconeixement i com a premi per tot l’esforç que es fa diariament al menjador per part de l’equip de monitoratge: Núria M, Núria, Blanca, Tere, Meritxell, Bea, Carla, Manu i Leah, amb la Roser al capdavant, i sense oblidar la Jocelyn com a cap de cuina. Hem estat afortunats amb la visita i “entrevista” al cantant Miki Nuñez, que va dedicar-nos algunes cançons i compartir una estona amb nosaltres, remarcant la importància del menjar bé (Som el que mengem) i la sort que la nostra escola té.