DIMECRES: Dia sense pilotes

Des de fa uns anys l’escola participa al PCEE (Pla Català de l’Esport a l’Escola). Aquest Pla intenta fomentar la pràctica esportiva entre tots els nens i nenes en edat escolar. Fa uns cursos vam decidir que els divendres a l’hora del pati, en comptes d’oferir pilotes de futbol i bàsquet als nostres nois i noies, oferiríem material de circ: malabars, diabolos, plats xinesos… Ara hem decidit que els dimecres també seran “dies sense pilotes”, però no sense esport, en aquest cas oferirem diferents activitats amb diferents tipus de raquetes: bàdminton, pales, inidaques… L’objectiu és que els nens i nenes practiquin una gran diversitat d’activitats i gaudeixin al màxim de la pràctica esportiva.