DIA SENSE PILOTES

PATI, DIA SENSE PILOTES from Escola Prat de la Riba on Vimeo.

Una de les novetats de l’escola, per al curs 2017-18, té a veure amb l’educació física i l’estona de pati. Els divendres, en comptes de jugar amb diferents pilotes, els nens i nenes de l’escola tindran a la seva disposició un material diferent. Els nois i noies podran jugar amb diferents elements habituals en el món del circ. Es tracta de boles de malabars, diàbolos, pals de diable, carioques, baldufes, io-ios, plats xinesos i cordes.

Aquest iniciativa està emmarcada dins del PCEE (Pla Català de l’Esport a l’Escola), que promou la pràctica d’activitat física entre els nois i noies en edat escolar. De moments els nois i noies estan molt contents, i estan utilitzant tot el material amb molta il·lusió, com podreu veure a continuació.

PATI, DIA SENSE PILOTES from Escola Prat de la Riba on Vimeo.