CURSA SOLIDÀRIA: Esplugues sense barreres

Hola famílies,

Ja s’acosta la cursa solidària d’aquest curs. Els nois i noies de sisè han decidit col·laborar amb l’associació Esplugues sense barreres, una entitat que pretén visibilitzar els problemes quotidians de els persones amb mobilitat reduïda i també a oferir activitats de lleure adaptades com pintura, ball, manualitats, esports…

El Bernard i el Pere van compartir les seves experiències, un com a persona amb mobilitat reduïda i l’altre com a pare i cuidador d’un fill amb mobilitat reduïda. Els nois i noies de sisè van poder fer moltes preguntes i descobrir moltes coses. La xerrada va ser molt interessant i profitosa. A continuació podeu veure unes imatges i també us deixem l’enllaç a la web d’Esplugues sense barreres per a que pugueu veure totes les activitats que fan.

ESPLUGUES SENSE BARRERES

1. María Ruzafa López

Solo puedo decir gracias y mil gracias.
    Una iniciativa que hace ver que si hay gente joven capaz de mirar no sólo por ellos.
    Socia de Esplugues sense barreres

2. Lorena

Que bonito es poder visibilizar estás situaciones y que desde pequeños se sensibilicen para que el futuro de todos sea más integrador sin excluir a ninguna persona. Por una y mil cosas más juntos !!

3. Lidia Sumando Silvestre

Només puc donar-vos les gràcies per que ja a la vostre edat demostreu una solidaritat tan bonica.
    Sòcia de ESB. GRÀCIES!!!!!

4. Bernard

Buenas soy Bernard presidente de la asociación espluguessensebarreres,soy un ejemplo de colegio. Desde la dirección,profesores, alumnos,padres y familiares. Con mucha sensibilidad,empatía,ganas de ayudar a los demás. Ante todo muy educados , cariñosos os felicito por el primer puesto del 6×6 de fútbol sala del sábado. Nos vemos mañana día 25-4-23 en la cursa solidaria,para disfrutar del deporte y la solidaridad.
    Mil gracias de parte de todas y todos los socios de la asociación espluguessensebarreres.
    Un fuerte abrazo.