Celebrem Sant Jordi

Divendres 21 van celebrar a l’escola una de les més boniques que tenim com a tradició: Sant Jordi.

Primer de tot vam presentar la revista escolar d’aquest curs, amb els reptes digitals com a protagonistes, i elaborada amb la col·laboració de tots els cursos. Tot seguit vam resoldre els enigmes literaris i els guanyadors van rebre un llibre pel seu esforç. Després l’alumnat de 6è ens va fer gaudir amb la seva interpretació particular de la llegenda de Sant Jordi amb la cançó versionada de Billy Jean. I per últim, tots els finalistes del certamen de lectura ens van llegir un fragment de la Llegenda de Sant Jordi, la qual va ser interpretada pels docents de l’escola. Va ser un matí fantàstic.