CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU

El proper dia 30 de gener celebrarem el dia de la Pau. Com ja sabeu, cada any demanem als nens i nenes, juntament amb les famílies, que ens ajudin a decorar l’escola amb motius de Pau. Aquest curs, la temàtica serà: “Estrelles que il·luminaran la Pau”.

Cada alumne rebrà una estrella o una mà, que haurà de decorar, i que posteriorment, es penjarà a les parets de l’escola. Com que les mans i les estrelles aniran penjades a les parets, només cal que en decoreu un costat (com podeu veure a les imatges).

Cada classe tindrà assignat un vers de la cançó “El Swing de la Pau”, i que haurà de servir d’inspiració per a les decoracions de les mans i estrelles dels nens i nenes d’aquella classe. A continuació teniu el vers de referència per a cada classe i, al final, dos enllços per escoltar la cançó al “youtube”.

P-3 Aprèn a conviure amb qui tens al costat.
P-4 Estima la vida, la Pau i l’amistat.
P-5 Envia tendresa on hi hagi dolor.
1r Davant les mentides, tu sigues sincer, no fugis del què cal fer!
2n Construïm camins que ens portin junts a un món millor.
3r Regala esperança aquí perd la il•lusió.
4t La melangia en els cors marcirà si tots en donem la mà.
5è Davant els conflictes tu sigues valent, no et quedis indiferent!
6è Dibuixem un horitzó (esperança) en un mar pintat de blau.