BALL DE CARNAVAL

No ens havia passat mai abans, però aquest curs vam haver de suspendre el Ball de Carnaval que s’hauria d’haver fet el divendres 24 de febrer. Però no podíem deixar de celebrar-lo, els infants volien lluir les boniques disfresses dissenyades pels mestres i confeccionades per les famílies, també tenien ganes de ballar les coreografies que havien estat preparant durant setmanes amb el seu mestre d’Educació Física, així que divendres 3 de març a la tarda el Rei Carnestoltes i el seu ajudant van tornar a venir a l’escola per presidir el gran Ball!!

Va ser una tarda genial, el pati estava ple, el temps ens va acompanyar i els balls i disfresses van quedar d’allò més bé!

Ball Carnaval 2017 from Escola Prat de la Riba on Vimeo.