APRENEM AUTISME, comencem el projecte de la cursa solidària

Hola famílies,

Aquest curs arribem a al desena edició de la cursa solidària de l’escola Prat de la Riba: RUN TO… Aquest curs col·laborarem amb l’entitat “Arpenem Autisme” que ajuda i assessora a persones amb autisme, les seves famílies i els centres escolars. El lema de la cursa serà: RUN TO HELP PERSONES AMB AUTISME.

Per a començar el projecte, la Laia de l’associació Aprenem Autisme va venir a fer un taller amb els nois i noies de sisè. Durant la xerrada va explicar la tasca que ella i altres persones duent a terme a l’associació i ens va resoldre molts dubtes i falses creències sobre les persones amb autisme. Va ser molt interessant i els nois i noies van poder fer totes les preguntes que van creure oportunes.