Celebració de l’arribada del Poble Gitano a Catalunya

Resultat d'imatges de 600 anys del poble gitano a catalunya figueres

Avui dimarts 26 de novembre s’ha celebrat els 600 anys de l’arribada del Poble Gitano a Catalunya. A la ciutat de Figueres s’han fet diferents activitats al llarg de tot al dia, i a la nostra escola també hi hem participat.

Els alumnes de 6è hem gaudit de l’explicació de la història del Gitanos a càrrec d’en Juan i la Noemí. Ens han explicat tota la història del Poble Gitano i tot el que ha viscut durant aquests anys. I els alumnes de 1r i 2n hem gaudit de la Rumba catalana amb les cançons d’en Sam. Han estat dues activitats molt interessants i esperem poder-les repetir ben aviat.

També hem sortit per la TV3, aquí teniu el vídeo del TeleNoticies comarques on ens podreu veure:

Mirar a partir del minut 27:29.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *