Vídeo de Portes Obertes 2021

Beques menjador curs 21-22

Us comuniquem que el Consell Comarcal de l’Alt Empordà ha convocat els ajuts individuals de menjador per al curs 2021/2022.
INFORMACIÓ:

Termini per tramitar la sol·licitud:
fins 28 de maig de 2021

Us indiquem les pautes per poder realitzar la sol·licitud de beca menjador:

1. Telemàticament. Si es tria… Llegeix més»

Certamen de lectura en veu alta

Aquest any des de l’escola s’ha decidit participar al Certamen de lectura en veu alta de Catalunya. Per escollir als o les representants vam fer un altre Certamen a l’escola. Tothom ho va fer molt bé, hi va haver moltes ganes i bones lectures, finalment, la representant de CM és la Doae Shaymi i de CS la Chaymae Ouejjit!

Portes Obertes 2021

Aquest any les Jornades de Portes Obertes seran una xic diferents, per això hem fet un vídeo on us mostrem la nostra Escola. El voleu veure? Doncs aquí el teniu:

Presentació Logo escola

Benvolgudes famílies
Per acabar la setmana us informem que estrenem nova imatge de l’escola.
Tothom hi ha posat el seu granet de sorra.
Gràcies Disrètol per fer-lo realitat!
Esperem que us agradi!

TikTok’s de Carnaval

Aquest any les alumens, els alumnes, les mestres i els mestres de l’escola hem gravat uns TikTok’s per celebrar la festa de Carnaval, aquí els podeu veure:

Tambors de festa

Els alumnes i les alumnes d’ukulele de 3r hem fet un petit concert a l’alumnat i professorat d’Educació Infantil i Cicle Inicial per mostrar-los la cançó “Tambors de festa” que hem estat treballant les últimes setmanes. Mireu que bé que ens ha sortit.

Les bombolletes de P4 i P5 preparem el Nadal

Les Bombolletes de P4 i P5 preparem el Nadal!!!

OLOR A TARDOR

Els nens i les nenes de P4 i P5 hem preparat un racó de la tardor.

Booktubers

Les alumens i els alumnes de 5è ens estem convertint en Booktubers! Mireu que bé ho fem!