Taller de la Ludwing Band a 3r, 4t i 5è PRI

L’alumnat dels Planters de Conarte de 3r, 4t i 5è hem tingut la gran sort de rebre la visita d’en Pau i en Lluc de @laludwigband !! 🎸🎷🎹Ens ho hem passat genial amb ells i també els hi hem ensenyat coses que sabíem nosaltres!!
A més, hem practicat una sorpresa que estem preparant pel 3 de febrer! Us ho perdreu?? 😍🤫🫶🏻

Moltes gràcies a @conarteinternacional per fer-nos participar en projectes tan enriquidors!!

Fotos del taller.

El dissabte dia 4 al Teatre Jardí, l’alumnat de 3r, 4t i 5è vam tenir la gran sort de participar al concert de @laludwigband i va ser una experiència genial!

Fotos del concert.

Gràcies a @conarteinternacional i @figueresaescena i als membres de @laludwigband per tot!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *