Mobilitza´t per un aire més net!

El passat divendres 22 de setembre els alumnes de tercer vam participar amb altres escoles a
l´activitat sobre la Mobilitat Sostenible que organitzava l´Ajuntament. Amb l´ajuda d´alumnes del Batxillerat Artístic de l´Institut Alexandre Deulofeu vam fer un dibuix al terra del c/ sant pau amb guixos.
Va quedar molt bonic i ens ho vam passar molt bé.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut