Beques menjador CURS 22-23

Us comuniquem que el Consell Comarcal de l’Alt Empordà ha convocat els ajuts individuals de menjador per al curs 2022/2023.

INFORMACIÓ:

Termini per tramitar la sol·licitud:

fins 28 de maig de 2021

Us indiquem les pautes per poder realitzar la sol·licitud de beca menjador:

1. Telemàticament. Si es tria aquesta opció caldrà disposar de DNI-e o d’un certificat electrònic homologat. En el cas que no en tingueu, podeu obtenir l’idCAT seguint els passos que s’indiquen a la web i presentar la sol·licitud de beca de menjador amb els documents corresponents a la seu electrònica del Consell Comarcal de l’Alt Empordà.

1. Presencialment, al Consell Comarcal de l’Alt Empordà, sol·licitant cita prèvia al registre/ensenyament. La cita prèvia s’haurà de demanar a través del següent lloc: Cita prèvia Consell comarcal

Si trieu aquesta opció, caldrà que prèviament ompliu la   Sol·licitud ajut menjador i que hi aporteu la documentació necessària.

3- Presencialment a l’escola, que recollirà les sol·licituds ja omplertes.

Documentació:

• Sol·licitud omplerta amb el número IDALU de l’alumne/a .
  • Còpia del DNI/NIE vigent o, en el cas de no disposar-ne, certificat de naixement.
  • Llibre de família dels membres de la unitat familiar.
  • Certificat de la Renda Garantida, si es té.
  • Carnet de família monoparental o nombrosa, si es té.
  • Altra documentació: Llegir la sol·licitud d’ajut amb atenció i adjuntar-hi lo que correspon segons cada cas.

SUPORT BEQUES:

Si necessiteu suport per a omplir la sol·licitud, podeu demanar CITA PRÈVIA a l’escola perquè una persona us ajudi.

Telèfon: 972 50 39 70

Mòbil: 634 763 727

Mail: b7001115@xtec.cat

ATENCIÓ: Sense cita prèvia no es podrà atendre a ningú.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *