JOCS D’HISTÒRIA 6è

Els dies 13 i 20 d’octubre de 2021,  l’alumnat de 6è, va poder gaudir a l’escola d’un taller de JOCS AMB HISTÒRIA.

Jocs motivadors tant per aprendre història, com per utilitzar la lògica i raonament matemàtic, i treballar la tipologia textual del text instructiu.

També són interessants a l’hora de treballar en equip, col·laborar i per desenvolupar la capacitat d’aprendre a aprendre.

La majoria dels jocs es jugaven en taulells de fusta, amb fitxes de pedres, llavors, i hem après com des de l’antiguitat, fa 4.500 anys, la humanitat ja s’entretenien jugant, en un moment en que les màquines i la tecnologia, no existia.

Ens van portar jocs de molts països diferents d’arreu del món.

Ens van agradar molt i van passar un matí molt enriquidor i agradable aprenent i jugant amb els companys/es.

Ho recomanem per tothom!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *