portada-01

Anem a veure el trencanous

EL PASSAT DIMARTS, 11 DE DESEMBRE ELS NENS NENES DE P4 I P5 VAN ANAR A L’ESCORXADOR, A VEURE L’OBRA EL TRENCANOUS.
L’ESCENOGRAFIA I LA POSADA EN ESCENA VAN SER ESPECTACULARS. A MÉS, ELS INFANTS VAN PODER GAUDIR D’UN CLÀSSIC D’AQUESTES DATES I VEURE UN ESPECTACLE… Llegeix més»

L’arribada del tió

AQUEST DILLUNS HA SIGUT MOLT ESPECIAL, PERQUÈ ENS HA VINGUT A VISITAR EL TIÓ A L’ESCOLA.
FEIA MOLTS DIES QUE ELS INFANTS D’INFANTIL ESPERÀVEM EL TIÓ,  I FINALMENT EL DILLUNS ENS VA ARRIBAR UNA CARTA, AMB UN MAPA I UNES PISTES. ENS DEIA QUE L’HAVÍEM D’ANAR A BUSCAR PER L’ESCOLA.
ELS… Llegeix més»

Sortida ludoteca

BENVOLGUDES FAMÍLIES,
US INFORMEM QUE ELS NENS I NENES DE P4 I P5, AQUEST TRIMESTRE HEM ANAT A LA LUDOTECA.
COM CADA ANY HA SIGUT UNA EXPERIÈNCIA FANTÀSTICA I ENS HO HEM PASSAT D’ALLÒ MÉS BÉ!!! AQUÍ US DEIXEM UNA MOSTRA DE FOTOS PERQUÈ PUGUEU GAUDIR DE… Llegeix més»

ARRIBA EL TIÓ!!! Cicle Inicial

El dilluns dia 10 de desembre, ens van trucar a la porta i al obrir-la vam trobar una carta!

Al llegir-la vam veure que era el tió que estava perdut.

Havia arribat pel matí, però nosaltres estàvem d’excursió a l’Escorxador.

Vam sortir a buscar-lo, els de primer i segon!

Primer vam anar a l’hort, després a la pista de bàsquet i quan vam arribar a la pista de futbol vam veure el tió tot amagat darrera un matoll! El vam anar a buscar i ple d’abraçades i petons el vam deixar.

Ara ja està, ben abrigat i ple de menjar!

Esperem que cagui molt el nostre  tió!

Espectacle del Trencanous. Cicle Inicial

Ahir vam anar a l’Escorxador. Vam anar amb autocar tots els nens i nenes de primer i segon. Vam jugar al parc i vam veure l’espectacle del Trencanous.

Ens va agradar perquè era un teatre de ballarines i sortia fum. També perquè no parlaven i només hi havia música. Al final ens vam fer fotos amb tots els actors i actrius del teatre.

Visita a la guàrdia urbana (4t)

Els alumnes de quart han realitzat una visita a la caserna de la guàrdia urbana i han pogut veure les instal·lacions, així com el funcionament dels diferents districtes que conformen la caserna. Finalment han visitat el parc mòbil on han pogut pujar-se a diversos vehicles policials.

Activitat de Santa Cecília.

A l’escola hem volgut celebrar el dia de la música d’una manera diferent i donant protagonisme als petits artistes que tenim entre el nosaltres. L’alumnat que sap tocar un instrument s’ha repartit per l’escola i la resta hem anant passant i descobrint el gran talent que tenen.

VISITEM LA PAERIA

El passat dia 6 de novembre, els alumnes de 5è vam anar a visitar LA PAERIA.

En arribar vam observar la façana amb la porta principal i els escuts que hi ha a sobre, la làpida que recorda que l’edifici va ser un banc.

Vam baixar al soterrani i vam entrar a la morra. També hi ha una exposició amb la història de la construcció de la Paeria.

Per anar al primer pis vam pujar per l’escala noble i vam veure el drac alat que hi ha al principi de la barana. Vam entrar a la sala de plens i ens vam meravellar amb la decoració, els llums, els vitralls i el retaule.

A la planta baixa vam visitar l’arxiu històric municipal on hi ha l’armari de les cinc claus. També vam veure el pou que hi ha al pati de l’entrada i que baixa fins al soterrani.

Vam aprendre molta història i fets de la nostra ciutat durant tota l’excursió.