Resultat d'imatges per a "PREINSCRIPCIO"

portada-01

Residència d’avis

El passat dimarts 11 de febrer els infants de primer vam anar a visitar la residència d’avis Caser, situada al nostre barri de Balàfia.
Va ser una experiència molt enriquidora. Nosaltres vam poder gaudir de la calidesa,   l’amabilitat  i l’experiència  dels padrins i ells van poder… Llegeix més»

LA SEU VELLA I EN ROC PICAPEDRER

Divendres 14 de febrer els alumnes de 3r vam anar a la Seu Vella de Lleida a fer-li una visita a en Roc Picapedrer. Ens va explicar coses molt interessants i ens va fer riure molt.

Vam gaudir molt de les vistes de lo nostra ciutat. Ens ho vam passar genial!

Els bombers

El passat dijous la canalla de primer va anar a fer una visita als bombers. Aprofitant que es troben prop de l’escola vam anar-hi fent una passejada. Allí el Sergio i l’Isaac, els bombers de guardia i ens van explicar quines són les seves tasques i que és el… Llegeix més»

Viatje a l’illa de Man

L’últim divendres de gener els infants de primer vam poder gaudir d’una estona de música celta i d’una història d’aventures i llegendes al voltant d’aquest tipus de música. Com cada any l’auditori ens ha proposat una audició, aquest any la proposta gira al voltant de… Llegeix més»

P4 I P5 anem d’excursió al teatre!!!

El passat 27 de gener els nens i nens de P4 i P5, vam anar al teatre l’Escorxador a veure una obra de teatre que es titulava Loops. A través de la música ens van explicar el pas de les estacions de l’any.

ELS ALUMNES DE 4T ANEM A LA GUARDIA URBANA

Els dies 14 i 15 de gener del 2020 els alumnes de 4t vam anar a la Guardia Urbana.

Quan vam arribar ens van ensenyar la sala de control i després ens van ensenyar les oficines. A continuació vam anar al pàrquing i vam poder pujar als cotxes i a les motos. Per últim vam anar a les garjoles, ens van ensenyar on dormien els detinguts.

Ens va agradar molt, ens agradaria tornar.

MIREU LES FOTOS!

Els regals que ens han portat els Reigs Mags

El dimarts dia 8 de gener vam tornar a l’escola!

Quan els i les alumnes de l’escola van entrar a les respectives classes de Primària van trobar sorpreses agradables.

reis.jpgEls Reigs Mags ens havien deixat regals.

Tots els nens i les nenes estan super contents i volen donar les gràcies als Reis per tots els regals.

De ben segur que han vist que ens hem portat molt bé!

Mireu quin regals més bonics!

RACONS DE LLENGUA A TERCER

Els i les alumnes de tercer també us volen ensenyar com, en el primer trimestre i mitjançant la metodologia del treball per racons, han après diferents conceptes de les llengües.

Racons de: Pinyana reporters, caçar lletres, fer lectura i comprensió amb la PDI, fer un conte, treball de la b/v, entre d’altres.

Mireu les fotos!