portada-01

Saltem i ballem! Sardanes a l’escola

Dilluns 17 de juny els alumnes de quart van fer una petita demostració als companys de l’escola del TALLER DE SARDANES que han realitzat durant el segon i tercer trimestre.

Finalment tots els alumnes de l’escola es van unir en diverses rotllanes i van ballar una sardana conjuntament.

GRÀCIES PRACTICANTS !!!

Aquest dimarts dia 18 de juny en moltes classes de la nostra escola direm ADÉU al grup de practicants del tercer curs d’educació dual de magisteri ell i elles són en Xavier, la Carla, la Martina, L’Anna.

Fa uns dies també van acabar el seu període de pràctiques els alumnes de menció de magisteri, en Joan Marc i l’Enric van fer les seves pràctiques com a mestres d’educació física, La Joana i la Aina van ser practicants d’educació terapèutica, per acabar en Sergi i l’Albert vam fer les pràctiques com a genaralistes, es a dir mestres de primària.

Aquest ha estat un any històric, mai a la nostra escola havíem comptat amb tants practicants i de la categoria d’aquests nois i noies. Volem, des de la web de l’escola, agrair l’interès i la bona tasca d’aquests estudiants. Estem molt satisfets de tot el que han aportat a la nostra escola i al nostre alumnat.

Us desitgem molta sort i que molt aviat ens puguem retrobar a les aules com a companys i companyes, us necessitem perquè amb el vostre entusiasme fareu que les escoles on estigueu siguin espais de participació, d’escolta i de molts somriures !!!

Fins aviat!!!

Equip docent de l’Escola Pinyana.

Sortida final de curs de Cicle Mitjà a Rialp

El passat divendres 31 de maig els alumnes de cicle mitjà van realitzar la sortida de final de curs a la localitat de Rialp, al Pallars Sobirà, on van realitzar dues  activitats en plena natura:

Una excursió a cavall i un parc d’aventura on van posar a prova les seves habilitats en l’escalada i les tirolines. Aquí teniu unes fotos de la jornada.

Projecte escola de valors.

Un curs més el club UE Balafia amb la col·laboració de la Generals d’Estudi, estan portant a les escoles el projecte #escoladevalors amb l’objectiu de conscienciar als alumnes de la importància de tenir valors tant en l’esports com en la vida en general.

Durant la visita ens van proposar un concurs de dibuix. El dibuix gunyador havia de representar els valors en general. La nostra guanyadora va estar la Karla Coprean de 4t A amb aquest dibuix.

CaixaForum: Globus2.0 (2n)

Els alumnes de 2nA i de 2nB hem anat al CaixaForum a veure el Globus 2.0. Hem tocat diferents instruments i després hem tocat diferents globus que tenien diferents sons: d’instruments, persones, cotxes, motos, portes, finestres, rellotge, alarma, animals. Després hem esmorzat i hem jugat.

Nenes i nens de 2n,