portada-01

LUDOTECA AULA BIBIANA

El passat 30 d’abril les nenes i els nens de l’aula de la Bibiana vam anar a visitar la Ludoteca de Balàfia…va ser molt divertit!!!

LUDOTECA AULA ANNA

El passat 23 d’abril vam visitar la Ludoteca de Balàfia. Vam jugar amb totes joguines i ens ho vam passar molt bé!

DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA: CADA PAS COMPTA

Com cada any, des de l’escola volem celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física. Aquest curs hem volgut participar en el repte que ens han proposat des de l’Àrea d’Esport Escolar del Consell Català de l’Esport, que consisteix en fer el desplaçament més original possible donant una o vàries voltes al pati. Hem participat tota l’escola, des dels més petits als més grans. Us deixem un vídeo on podreu veure que originals que hem estat i com hem gaudit fent activitat física!!!

Recordeu seguir les recomanacions de l’OMS de realitzar 60 minuts d’activitat física diària.

SALUT I ACTIVITAT FÍSICA!!!

#gentactiva #DMAF2021 #CadaPasCompta

FELIÇ SANT JORDI

L’equip d’educació infantil us desitgem una bona diada de Sant Jordi i agraïm la gran feina de les alumnes i els alumnes de 5è amb la preparació i execució de les obres de teatre per als més petits de l’escola per a celebrar la setmana de Sant Jordi!!!

MOTÍSSIMES GRÀCIES…SOU UNES ARTISTES!!

OBRES DE 5è PER SANT JORDI

Aquest Sant Jordi, els alumnes de 5è ens han regalat unes obres de titelles i de teatre, espectaculars!!! Esperem que gaudiu tant com els alumnes de Inicial i Infantil!!!

ALUMNES DE 5è, ENHORABONA PER LA FEINA FETA!!!

Estades d’estiu de l’Ajuntament de Lleida i Gimcana Emblemàtica.

Us volem proporcionar informació sobre les estades que organitza l’Ajuntament a l’estiu. Són unes estades molt econòmiques pensades per arribar a les màximes famílies possible. Adjuntem el díptic i l’enllaç on podreu trobar tota la informació (torns, horaris, preus, calendari, tipus d’estades,…)

Díptic: Esportmania 2021

A més, també us voler informar d’una Gimcana solidaria que es farà el dia 25 d’abril. Es famíliar i podreu visitar llocs emblemàtics de Lleida: II Gimcana Emblemàtica a Lleida. Us deixem l’enllaç de la web on podreu trobar tota la informació i a més podreu conèixer als organitzadors, l’Associació Esportiva Píbody.