3r: Setmana del 18 al 22 de maig

En primer lloc, us avisem que durant aquesta setmana penjarem al blog un vídeo sorpresa elaborat per l’Equip Docent de la nostra escola i us proposarem un concurs per a alumnat i famílies.

Us recordem que  teniu  enigmes per a vosaltres  a ENIGMES DE LA BIBLIOTECA. Animeu-vos a participar i feu arribar les respostes durant la setmana, de dilluns a divendres al correu yolanda@alfapinyana.cat.

Aquesta  setmana triarem els 5 vídeos de CM i el 5 vídeos de CS per tal que siguin publicats al Canal de youtube del Certamen de lectura en veu Alta en confinament.  Però tots els vídeos seran publicats al nostre compte d’Instagram, de fet ja n’hem anat publicant un cada dia.

I ara, us fem la llista de les tasques que us hem preparat per aquesta setmana (les que heu de retornar estan marcades amb )

Us adjuntem aquest pdf anomenat “Criteris d’Avaluació”  que us ajudarà a autoavaluar-vos en les tasques que presenteu.  Abans d’enviar-les, comproveu que heu tingut en compte totes les recomanacions.

CRITERIS D’AVALUACIÓ GENERALS DE CICLE MITJÀ

  • TASCA 1:  LES NOSTRE LLEGENDES-

    Continuant amb les llegendes… aquesta setmana us demanem que feu d’investigadors i pregunteu als padrins o veïns que us expliquin una llegenda del poble d’Alfarràs o dels pobles del voltant. (no val escriure la Llegenda de Sant Jordi).

    Després escriviu-la seguint les pautes que trobareu en el següent document

CM fitxa guia llegenda

 

  • TASCA 2:  INNOVAMAT – Continuem amb els reptes matemàtics. El funcionament serà igual que la setmana passada, un vídeo dilluns, un dimecres i un divendres. RECORDEU: és una activitat autoavaluable.

 

  • TASCA 3: MACARRONS PER A TOTHOM!!! –Us proposem que a partir d’una de les receptes que ens vau enviar fa dues setmanes, feu un treball de càlcul de quantitats i del pressupost a partir dels ingredients que necessitem.Us donem els ingredients que es necessiten per a cuinar uns macarrons per a 4 persones i heu de calcular el que necessitem per al doble de persones, per a la meitat i per a un grup de 24 persones.

 

  • TASCA 4: MEDI- Us proposem 2 experiments, a escollir-ne un.

Experiments 1 i 5

 

  • TASCA 5: SCIENCE MUSEUM-Mira el videocontesta les preguntesde la fitxa adjunta  en un paper i fes una foto.

Science museum

  • TASCA 6: MINDFULNES – Mudra – Exercici diari que afavoreix la concentració i la relaxació

 

  • TASCA 7: ROBÒTICA- Aneu progressant amb la proposta  CODE 

https://studio.code.org/course

 

  • TASCA 8: ED. EMOCIONAL- La meva essència

La meva essència

 

  • TASCA 9: RELIGIÓ I VALORS – CADENA DE FAVORS Aquesta setmana la tasca que us proposo és que mireu aquest vídeo “Unsung hero” (Heroi Anònim).

 

Feu un dibuix o un mural sobre què és una cadena de favors.

Data límit 22 de maig 

 

  • TASCA 10HARRY POTTER I LA PERCUSSIÓ!

    Amb el tema de la BSO de Harry Potter teniu aquest musicograma de youtube per a què us divertiu amb la multipercussió corporal.

     

    La tasca amb retorn serà: que us inventeu el vostre patró de percussió corporal. Primer practiqueu i desprès a crear!! Grava’t amb video fent la teva creació musical. Recorda que tens exemples de moviments al musicograma del youtube (pico de mans, de peus, a les cuixes…busca parts del teu cos que sonin al ser percutides). T’afegeixo aquesta fitxa que et servirà per autoavaluar-te avaluació música_cm

    Data límit: 22 de maig

 

  • TASCA 11: ED. FÍSICA –  El Josep us presenta els nous reptes setmanals. Recordeu que us podeu enregistrar fent els reptes i enviar-los al Josep a jsegues@alfapinyana.cat i els penjarem al nostre compte d’Instagram. També et proporcionem aquesta fitxa perquè avaluïs  la teva pràctica esportiva: Com ho he fet?

 

  • TASCA 12:  SETMANARI EL TRICICLE – Et recomanem la lectura de la revista El Tricicle, on trobaràs les noticies setmanals explicades especialment per a vosaltres:

167_eltricicle_A4_2020-05-15

 

Per tant, heu de retornar les tasques 1, 3, 5 , 9  i 10 (La 9 i la 10 ja les teníeu la setmana passada)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>