SORTIDA CICLE INICIAL I TERCER A LLEIDA.

El divendres 17 d’octubre l’alumnat de cicle inicial i tercer van fer una sortida a Lleida. Primer vam anar a CaixaForum  on una part de l’alumnat van visitar l’exposició Naufragis i arqueologia submergida. Aquesta exposició destaca la importància de l’arqueologia subaquàtica en la recuperació del nostre llegat cultural. Vaixells enfonsats i objectes trobats sota l’aigua ens acosten al nostre patrimoni cultural més proper i, alhora, poc conegut.

La resta d’alumnes van fer un taller de veus i ritmes del món on van conèixer les característiques de la música tradicional, van treballar la rítmica i  la coordinació. Vam acabar cantant i tocant diferents melodies a través de instruments , de l’expressió corporal i de la veu.

Després vam anar a dinar al parc de La Mitjana on vam fer activitats lúdiques i i una activitat guiada de reconeixement de l’entorn.

Vam gaudir molt. Aquí en teniu una petita mostra.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>