QUAN ALFARRÀS ERA DIFERENT: RECORDS COMPARTITS EN FAMÍLIA.

Descobrim el nostre poble: Alfarràs

A la classe estem fent un projecte per conèixer millor el nostre poble, Alfarràs. Volem descobrir com és ara, però també com era abans i quins canvis hi ha hagut al llarg del temps.

Avui hem tingut una visita molt especial. Han vingut a l’escola algunes famílies: pares, mares i també padrins i padrines que són del poble, i que fins i tot tenen els repadrins d’aquí. Gràcies a ells hem pogut escoltar moltes històries i records sobre com era Alfarràs fa anys.

Ens han explicat com era el poble abans, on es trobaven alguns llocs importants i quines activitats feien. També hem pogut comparar el passat amb l’actualitat i veure com han canviat els carrers, les botigues, les feines i la manera de viure.

Ha estat una experiència molt interessant i hem après molt sobre la història del nostre poble. A més, ens ha agradat molt poder escoltar les seves vivències i fer-los preguntes.

Moltes gràcies a totes les famílies que han vingut a compartir els seus records amb nosaltres!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>