Diagnosi

Per fer la diagnosi, coordinació digital conjuntament amb mentoria digital ha utilitzat diferents recursos:

1.- Per una banda s’ha passat el formulari SELFIE, és una eina gratuïta, personalitzable i fàcil d’usar que pretén ajudar els centres educatius a avaluar en quin punt es troben en relació amb l’aprenentatge a l’era digital.

Aquesta eina s’ha realitzat a tota l’escola: equip directiu, claustre i als alumnes de 5è i 6è de Primària.

2.- Formulari de Competència Digital Docent que tot el claustre ha omplert. Aquest és un formulari creat pel Departament d’Educació per veure en quin punt maduratiu es troba el o la mestre/a digitalment parlant.

3.- El formulari SELFIE FOR TEACHERS s’ha passat amb anterioritat al formulari de CDD ja que és un formulari una mica més complet i a més està avalat per la Comunitat Europea.